21

Vi möttes utanför Sergel bion, där jag också träffade Alexi. Jag träffar honom över allt nu för tiden, haha! Hur som helst, vi bestämde oss för att se filmen 21. Den handlade om en kille som hade det svårt med ekonomin och som ville läsa medicin på Harvard. Man följer med honom i hans resa till stipendiumet och pengarna till sin dröm.

Filmen var faktiskt bra, och om en vecka har Kristjan och Lucas lovat mig att de ska lära sig räkna kort. Då ska vi dra till Las Vegas, och där ska jag gifta mig med Kristjan så jag kan bli en odesperat hemmafru. Well, vi får se hur det går med det.


Efter bion gick vi till café 60, där bjöd PK mig på en latte. Hihi, jag kom undan med alla kostnader igår. PK betalade popcorn menyn och Lucas den sötnosen bjöd på bion. Love you! Står i skuld till er, och det kommer att tas igen, lita på det.

Nu ska jag gå och göra frukost och planera kvällen.
Puss&A


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack