Äntligen kväll

Yes yes yes, nu sitter jag ensam i min lägenhet och väntar på att PK och alla andra ska komma. Myspys. Men vi ska väl titta på Eurovision Song Contest, frågan är vart jag ska sen. Har två alternativ och jag tror jag vet vilket jag kommer att välja. Usch, jag hatar när man ska välja vilka kompisar man ska vara med. Men men, nu lyser solen men min cancer är försvunnen så jag måste få tag i den på något vänster. Slänger upp kvällens outfit och mitt senaste inköp (bortsett från ett läppstift och en mascara).

Vit härlig klänning från Gina Tricot, halsband från en spanior och Lonely Boy.


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Tanja

NEJ vilken fin klänning !!

Postat av: linda

Såg att du hade ätstörningar / har haft.

Jag måste bara få säga att du har en jättefin kropp! så sluta!



Ta hand om dig.

2008-07-15 @ 17:52:42
Länk till din blogg: http://burnitup.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack