Äntligen..

.. har jag fått bränna lite pengar, fyfan vad skönt det var!

Jag och Madde möttes i stan vid sju tiden för att sedan ta oss vidare till Kista där de som tur är har öppet ända tills klockan nio (fast tio hade ju varit bättre, haha). Jag hittade i alla fall en hel del vilket gjorde mig väldigt lycklig. Fast jag ska lämna tillbaka en tröjklänning imorn, den satt lite för löst på mig (vem har tid att prova när affärerna stänger så tidigt?). Ni får antagligen se vad jag köpt imorgon då jag inte orkar fota de nu.

Har även lite bilder från igår kväll som jag ska få av Rojas snart!
Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Tobias

svar: vem vill inte ;)

Postat av: Sebastian Eriksson

svar: Åh, tack :D!
Jag är i så gott som alla delar självlärd när det gäller kodning med HTML & CSS, så jag vet inte om jag kan ge några Tips... testa dig fram och prova nytt!
Annars är även webdesignskolan.com bra :)!

2008-05-05 @ 06:50:44
Länk till din blogg: http://sabbaa.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack