Give me Bags and Fashion

Jag funderar på att beställa hem lite smycken från nätet. Det finns så mycket finare saker och mycket mer originella, som hos Bags and Fashion (finns länk längst ner i inlägget). De har gudomliga smycken i diverse storlekar och former. Själv har jag gjort en topp 5 lista över vad jag gärna skulle hämta ut på posten, och det var inte lätt att välja ut (endast) fem favoriter men jag kunde ju inte lägga upp hela hemsidan på min blogg? Haha, här är i alla fall mina favoriter.



Beskrivning:
1. Bild på en stor väska i konstläder, rymlig och som ni säkert ser - inspirerad av Jimmy Choo
2. En söt ring, skulle passa perfekt till min tumme nu när Karl har min "riktiga" tumring
3. Ett avundsvärt vackert och lite galet halsband i form av ett ekollon, vet inte varför jag föll för det men visst vill jag ha det.
4. Jag har börjat falla för klockor, tycker det är en vacker detalj och ger en smart och rikare look. Haha, denna är helt i guld vilket ni kanske förstått att mina smycken går i.
5. Sist men inte minst, denna smarta väskhållaren. Att sitta vid ett utomhus café och ha väskan vid fötterna/hängandes på stolen är ingen höjdare. Denna sätter man fast på bordet och låter väskan hänga under. Hur smart som helst!

Spana in deras andra smycken och saker på deras hemsida och hitta dina egna favoriter, Bags and Fashion.
Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack