Godmorgon

Sitter på världens tråkigaste turism lektion, det suger.. ja...

På vägen hit så sprang det fram en kille och drog tag i mig, gissa om jag vart rädd. Men de visade sig att han bara ville säga "Hej, du var väldigt fin". Men fortfarande? Vart är svenska samhället på väg? Haha.

Efter skolan (slutar vid kvart i 1) så ska jag fika med FannuBunny, de ska bli väldigt roligt. Nej nu ska jag hitta på något annat, ses och hörs.
Är hemma nu.. På vägen hem så fick jag ett startpaket för comviq, mysigt värre. Haha, frågan är bara var jag ska göra med de eftersom jag redan har comviq. Men de löser sig, det finns väl alltid någon där ute som vill ha de. Senare idag/imorgon måset jag hitta en present till Mysan som fyller år imorgon. Vad ska man ge en 12årig tjej i födelsedags present?

image365

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack