Grillkväll x2

Jag kom till Linn vid sex tiden sådär, de hade redan kommit lite människor när jag kom. Och de fortsatte att droppa in under hela kvällen. Vi tänkte åka och träffa Hansson förut, men så blev det inte. Vi blev kvar hemma hos Linn och tittade på hockey matchen Sverige-Ryssland. Det var en mycet trevlig kväll (dock lite för seg för min smak).

Idag skulle jag spelat innebandy, men min dator har gått sönder så jag var tvungen att lämna in den. Så nu ska jag och mamma åka till konsum och köpa lite gott som jag ska ta med mig hem till Anna där vi brudar ska grilla ikväll :)

Jag kan inte släppa hur glad jag är, och jag har haft ett väldigt intressant samtal med Glenn.
Puss&A


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

Mysigt med grillning!

2008-05-12 @ 19:31:58
Postat av: A

Ja det var det :)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack