I'm so lucky lucky

Kom nyss ut ur duschen. Jag har inte sovit speciellt mycket men är ändå jätte pigg. Haha, det går kanske inte riktigt ihop, men så är det i alla fall. Gårkvällen var väldigt mysig. Vi satt utanför Martin och rökte vattenpipa och bara va med varandra. Visserligen fick jag några klagomål om varför jag var där. Men vad ska jag säga? Först till kvarn.

Ingen playboy fest ikväll då någon bröt sig in i lokalen igår natt. Attans då. Men istället ska jag åka ut till Bålsta(!) för att grilla m.m. tillsammans med Linn och massa andra. Har även hört att Alex ska vara där, Fredrik och Max lär väl också vara där. Great! Passar verkligen efter gårdagens händelser. Men man måste ju stå för sitt namn (KAOS@).

Nej nu måste jag göra mig i ordning för avfärd. Tåget går om 54minuter och det får jag inte missa.


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack