Inför kvällen

Igår blev det lite kaos när vi skulle hem till super snälla Vincent, haha. När alla vi hade kommit igång och de va som roligast stormade det in 6pers helt oinbjudna som tog massa grejer. Jag blir så irriterad på sånt, det var en privat fest ffs. Vår vän fyllde ju år.. Men men, de misstaget får inte jag göra ikväll och ha dörren olåst så folk kan komma in. För som ni vet är det Eurovision Song Contest ikväll, så då kommer det hit lite mysigt folk och tittar på den =)



Nu ska jag åka iväg med min lillasyster, hoppas hon väljer något som jag gillar haha. Man vill ju inte lägga pengar på fula saker..

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack