Läst..

Jag kikade igenom Philips (philipalmen.blogg.se) blogg, och hittade ett intressant inlägg. Det stod om killars val av tjejer, enligt honom var källan aftonbladet.se så  jag antar att det är så. I alla fall, där stod det att korkade tjejer har lättare att få orgasm än smarta tjejer eftersom de tänker efter för mycket och kan resonera om vilka konsekvenser det kan få. Det är därför killar väljer de tjejer de väljer...

Sen kan man ju diskutera vad "smart" står för, och hur bra man känner sig själv.
Annars har jag haft en kanon bra dag, vädret var mycket bättre så allt var bara toppen. Chillade vid Kristinebergs IP sen då Christoffer Andersson (bara för att han hatar att kallas så) och Idas lillebror hade friidrottsdag. Det var mysigt, jag satt där med Ida, Madde och Sara enda tills vi var tvugna att gå tillbaka till skolan.

Vet inte varför, men det är lite nostalagi känslor över den här låten.


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack