Mälaröarna

Jag måste säga att jag är förvånad över hur "roligt" det ändå va idag. Hade förväntat mig en seg dag i äckligt väder, men det var faktiskt roligt och vädret var kanoners =)     Trodde det skulle bli kallt så jag satte på mig jeans, vilket var ett stort misstag. Så när vi kom fram till Drottningholm så gick jag och Malin och klippte av mina jeans till ett par helt okej jeans shorts. Största delen av dagen så låg vi och solade i kungens trädgård, sen åkte vi och spelade minigolf. Det gick bra för mig måste jag säga, haha! Sen åkte jag, Malin och JOssan ner till Rålis och solade. Dit kom också Karl, Leo och fyra kompisar på hans sida. Det var trevligt!

Men nu måste jag byta om så jag hinner till stallet, Pakla hälsar.
(Bilder kommer senare)


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Martina

Ja visst är hon söt! :)

Ha en bra kväll! :)

Postat av: Fanny

Tack!

Låter som en kul dag :D Hoppas det va det!

2008-05-28 @ 21:18:38
Länk till din blogg: http://kallaspinglan.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack