Måste rusa..

.. iväg till bussen nu! Vi på turismen ska åka till Ekerö och skåda vad som finns där, jaa.. Vad finns det egentligen där? Hur som helst så ska jag gå tidigare och mamma har skrivit ett intyg att det är okej, så allt är fixat och klart. Fick lite panik igår av två anledningar.
1. Mitt USB-minne
2. Vilken tid min buss gick idag (datorn var otillgänglig då pappa sov)
Men allt löste sig tack vare två söta media pojkar, tack så mycket =)

Nej nu måste jag verkligen rusa.. Vet inte ens vad jag ska ha med mig.
En väska, kamera, kofta & dricka - det blir bra.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Linn

Kommer nog bli lite sånt ändå.

Det var ju synd... för dig menar jag.. Hahah xD <3


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack