Men det är ju kaos

Okej, jag kan berätta att gårdagen blev helt fel! Jag kan säga att tre personer åkte fast för diverse saker, jag behöver inte gå in på detaljer eller namn. Men de gjorde att stämningen igår drogs ner en hel del. Men annars var det jätte trevligt igår. Vi satt vid långsjön och åt jordgubbar m.m. Jag och Sara badade, det var svinkallt och jag lyckades skära mig på fingret - aj. Det var inte mycket som gick vägen igår, vissa blev väldigt väldigt arga, vissa blev skadeglade, vissa ledsna, vissa glada. Men är det inte så en riktig utekväll slutar? Inte vet jag, jag vet bara att allt brukar bli kaos.

Men idag vet jag inte riktigt vad som händer, det ryktas om en grillfest i Skarpnäck men jag tycker inte riktigt om de där stället. Men vädret är fint, kanske blir Vincent eller Långsjön ikväll igen. Btw så fick vi lite oväntat besök i Älvsjö igår. Mycket trevligt måste jag säga =)


Vid den här tiden på året, förra året


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack