Min blogg är tillbaka!

Yes, I'm back! Blev lite strul med samarbetet mellan mig och Betties galleria. Men nu har jag tagit bort de så nu hoppas vi på att allt ska fungera som det ska.

Idag var det en lugn dag i skolan, och jag behöver inte gå på någon mer matte den här terminen = skönt! Sen hade vi typ engelska då vi tittade på film sen så hade vi idrott, men jag var inte med. Så jag och Tomas satt och tittade på vår klass och några 2or som spelade fotboll bl.a Adde.

Senare åkte jag till stallet och vi började öva inför våravslutningen den 6e juni. Catrin tyckte vårt show-nummer skulle vara galet, och jag kan säga att det kommer det verkligen att bli - haha!

Det kan ha något med detta att göra (eller så är jag bara kär i pirater)  ...


Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack