Misstag gör vi alla

Ja, mitt näst största misstag denna helg var att åka hem till Chad igår. Eller, misstaget var inte att åka hem till honom, utan vad jag och Pk gjorde lite innan och på väg hem från honom. Malin, Andreas (Bamse), Lonely Boy och några till förstår varför. Haha, men skoldagen blev i alla fall rolig.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen, vi red barbacka idag. Inte det roligaste kan jag säga, men det gick bra. För er icke ridkunniga så är det när man rider utan sadel = smärta i rumpa, mage (och för min del rygg).

Har inte så mycket mer att säga, förutom att Lonely Boy är sjukt elak mot mig, han slog mig i huvudet hela dagen. Det var inte det bästa att göra. Men nu ska jag läsa alla andra bloggar som jag missat att läsa under helgen!


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Josefine

sv: nej jag var faktiskt lite oseriös när jag skrev det inlägget.

Stora bröst är fina om de är naturliga men du som är så smal tycker jag absolut inte behöver göra något åt brösten. Det är ju inte så dumt med små bröst heller ;)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack