Ni är världens sötaste

Igår satt jag och chillade med Anna, Sofia, Lucas och Kristjan. Vi tog en sväng förbi mig och sen hem till Anna där vi tittade på "A shot of love with Tila Tequila".

Well, det var tänkt att vi skulle äte picknick (fan vilket fult ord) idag då vädret ändå är hyfsat fint. Nej nu ska jag nog gå och lägga mig ett tag. Det här är tidiga timmar för mig ska ni veta. Bjuder på en bild på (ena halvan) Nike.

image353

Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Camilla

skitfin blogg tjejen :)!

Postat av: alexandra

fin bild :)

2008-05-03 @ 19:34:00
Länk till din blogg: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: sofie

älskar bilden :)
börjar snart bli missbrukare av din blogg, haha ;)

2008-05-05 @ 22:05:19
Postat av: A

Haha, det är bara att köra sofie.. take care :)

2008-05-06 @ 13:08:53
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack