rålis = sommar känslor

Nu har jag lämnat in min mobil på lagning, den ska vara klar om tre veckor(!) Jag kommer antagligen att dö utan den så länge, som tur är har jag fått lånat Maddes mobil och en från MM, det är en jätte tunn Samsung (lite läskigt tunn). Hur som helst så är jag nästan klar för utgång, eller okej jag ska bara hem till Rojas än så länge. Men senare ikväll blir det Rålis med alla Östra ungar och några från Atletica, vem vet vilka fler som dyker upp där.

Annars har det inte hänt så mycket idag, Sara fyller år =) Så hon fick en silvrig ballong klänning utav mig. Hoppas den sitter och att hon gillar den.. Nu ska jag klia lite på mina (jätte) myggbett jag fick igår, usch.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack