Shopping shopping shopping

Efter skolan åkte jag in till stan med Jossan, Malin och Patricia. Vi gick runt och tittade mest, men sen blev jag så sugen på att köpa något så jag ringde min mamma som åkte iväg med mig. Jag köpte en tunikaklänning, en par strumbyxor, en ny ring då Lonely Boy ännu inte köpt mig en ny (du är så snäll vännen), och lite annat smått och gott. Jag måste bli betydligt mycket bättre på att ta kort på vad jag köper tycker jag. Jag bara nämner en massa och sen rinner det ut i sanden, för det är ju inte så det ska vara? Man ska hålla vad man lovar.

Och nu kom jag på att jag skulle färga håret ikväll, damn it!
Aja, får ta det imorgon. Men nu ska jag dricka upp min ramlösa blåbär (ja du läste rätt) och gå i sängs.
Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Fanny Strömberg

den 31 maj! det är deras första fest så ingen fjortis stämpel än ;)

Postat av: Lisa

morning! gå gärna in på min blogg och tyck till! :)

2008-05-07 @ 08:40:17
Länk till din blogg: http://lisawahrer.blogg.se

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack