Sommaren är snart här

Jag är nu hemma och ska strax åka till stallet. Vi har bytt hästar, så äntligen har jag fått en "normal" en, haha. Well, jag har fått lite planer inför framtiden. På skolavslutningen så är det en galet stor fest hemma hos J med en hel pool full med dricka. Har vi tur kanske de hämtar oss direkt utanför skoléntren, haha. Man kan ju alltid hoppas. Sen så är det nästan helt säkert att vi ska åka iväg till Lucas land allihopa. Blir det inte Lucas land blir det väl någon annans.

Men nu måste jag åka, ska köpa lite grejer innan ridningen klockan sju.
Puss&A
Btw, jag har ju bytt nummer. 0707355364 är det gamla. Kontakta mig för det nya.

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack