Sunshine

Godmorgon. Jag kom nyss hem från Moa och Orminge där jag igår spenderade kvällen tillsammans med henne, Carro, PK och Rojas. Vi började på ett OC maraton men senare orkade vi inte titta på tv längre, så vi åkte och mötta Carros kompisar.

Idag hade jag inte tänkt att göra speciellt mycket, ska in och titta på skor och någon klänning lite senare. Men annars ska jag försöka ta det lugnt och ladda upp inför skolan imorgon. Jag längtar inte.

Puss&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Tobias

svar: hemma hos min kompis :)

Postat av: Maxim

Rojas? Daniel?

2008-05-04 @ 17:27:49
Postat av: A

Ja Maxim, Rojas

2008-05-04 @ 22:33:11
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se/
Postat av: Maxim

Daniel Rojas?

2008-05-06 @ 16:39:53
Postat av: A

Rebecca Rojas :)

2008-05-06 @ 22:41:36
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack