The day after today

Nu har jag precis kommit hem från stan där jag var och fikade på Café 60 med Fanny. Det är fortfarande hyfsat varmt ute vilket är ett under om man jämför hur det var i början av den här veckan.

Hur som helst, vi satt där och fikade och kom på att vi skulle dra iväg till ett okänt ställe (i alla fall för er som inte detta berör) där vi ska inleda sommarlovet. Det ska bli sjukt najs och jag längtar redan så mycket. För er som detta gäller kommer ni bli informerade, oroa er inte ;) Haha
Nej nu ska jag hänga lite på facebook eller krypa ner i sängen. Har en dunkande huvudvärk så det känns inte så bra just nu. Men imorn är det fredag, och då blir det till att föra på Kungsholmen med Fanny för vidare utekväll.

image368

image367

Bilder på mig & söta Fanny på Café 60
Jag måste plugga... Men orkar inte, suck. Kan inte allt bara vara över nu?!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack