The day after

Igår var vi först hemma hos mig och samlade ihop oss och startade kvällen. Det var bl.a. Elin, Sofia, PK, Anna, Kristjan (med den sexiga stavningen), Lucas, Andreas, estländarna m.fl.

Jag kom hem något försent, snarare halv tre. Jag hann sova i ungefär tre timmar innan jag skulle upp och iväg till stallet. Där var jag så trött och allt blev jätte stressigt. Men det gick hyfsat bra ändå tycker jag. Men jag och min lilla pony kom runt med ett godkänt program vilket var mitt mål, och jag kom på den övre halvan av resultat-listan.

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå på bio med Kristjan, Lucas, Tessan & PK.
Enjoy the night!
Puss&A


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Fia

Haha, ellerhur ;). Som tur var, var det inte jag som råkade ut denna gången ;)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack