Tre glada nyheter

Idag när jag kom hem från skolan så låg det två paket på min plats i köket. Ett vitt kuvert och ett paket i rosa. I paketen gömde sig tre glada nyheter, den första var från Bags&Fashion som skickat en gullig liten väska för läppstift m.m. och den andra var från "min hemlige övervakare" och innehöll ett manikyr set från YSL. Gissa om jag vart glad! Tack så mycket både B&F och min hemlige övervakare.

image361

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: bananisen

ohlala! vem är din hemliga bevakare måntro? :O

2008-05-16 @ 23:15:29
Postat av: lotta

haha yes;D

Postat av: Anonym

bananisen: Ja det kan man ju undra ;)

2008-05-18 @ 13:32:43

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack