Trött som ett as

Godmorgon, vaknade för knappt 4 timmar sen hemma hos Kristjan. Lucas kom och gav mig en glass till frukost, en mycket snäll pojke det där =)

Sen åkte jag i alla fall in till stan och mötte Pk och Rojas. Jag köpte en present åt min mamma (trots allt morsdag) som hon blev jätte glad för. Nu ska jag öppna min hemliga låda för att sen springa till bussen, ska nämligen åka hem till Chad(!) vilket inte var igår. Haha, Pk och jag lovade att ta med oss godis. Well, de beror väl lite på vad man klassar som godis (läs; eye candy). Ni få ha en bra bakisdag!

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: tanja

skulle inte bangat om den hade varit i xs och svart ;)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack