What you see is what you get

Så nu ska jag väl gå och lägga mig, klockan hann bli över tolv. Damn it! Men imorgon ska vi ha en liten suprise i skolan, längtar inte. Men i alla fall, jag ska gå och ta något litet att äta och visa fler bilder från lördagsnatten.

Vi hade faktiskt filmkväll, först. Det slutade med dance battle, brudarna mot små pojkarna - vi vann såklart. Vi la till lite lager på lager, tunga och rumpa och det gick hem. They got served! Här är några bilder i alla fall.

image355
En råtta svart och gul, fyfan va han är ful

image356
Dance battle

image357
Dance battle (finns inga bilder på oss från DB:n då pojkarna enbart dreglade)

image358
Här är alla vi, mitt uppe i en lyckad lördagsnatt

Godnatt&A

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Fanny Strömberg

Ann är snyggast as always ;D
btw, fekka biljetter? ;D

Postat av: Sussi

Nog allt var dom råttorna fula.. något för dig eller?

2008-05-06 @ 23:24:32
Postat av: Anonym

hah, alla sussi jag känner till är fula, och nu har jag nog hittat ännu en :) puuusssss

2008-05-07 @ 09:04:48
Postat av: Anonym

jag sätter inte på mina utköpare iallafall som det sägs att du gör..

2008-05-08 @ 16:42:17
Postat av: Anonym

det sägs att din moder övervägde att sälja dig för en flaska whiskey så det där var en osmart kommentar :)

2008-05-12 @ 19:03:01

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack