Äntligen fredag

Tårtan jag fick i skolan bestod 95% av grädde, men god var den! Haha, väldigt gulligt av dem att beställa hem tårta sådär när man fyller år (även fast den var en dag försenad). Nu håller jag på att göra mig i ordning - men inte för utgång. Nej jag ska ut och äta med Adam och sen blir det  mys här antar jag.

Filmen jag försökte få upp i bloggen fick jag inte skickad till mig så det blir tyvärr ingen film. Men under samma lektion händer något otroligt roligt. Madde är det som står för dagens roligaste händelse. Hon sitter och snurrar på en kontorsstol och långsamt känner hon hur hon ramlar baklänges och det hela går i slowmotion så man ser hennes ansiktsuttryck hur hon försöker hålla sig kvar på stolen utan att ramla. Stackarn, men kul var det!


Det stod inte Ann på den, så jag är lite missnöjd...


Madde efter att hon ramlat (skrattar för mig själv när jag tänker på det)

Btw, så var Adam på jobbintervju idag så nu har han jobb! I'm happy happy!

Sköt om er, puss /Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Tich

Det är den jag ska välja :)

Det tyckte jag också men många tyckte den var fin..

märkliga människor ;)

Postat av: Maddeluu

Haha, det gjorde faktiskt ont ^^

Men det var sjukt roligt..

2008-11-08 @ 16:56:33
Länk till din blogg: http://invaliid.blogg.se/
Postat av: Idaaa

haha tårtan var ju fett fin för FAN :D:D

2008-11-10 @ 12:41:56
Länk till din blogg: http://idaolichious.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack