Byta skola?

Jag har inte varit i skolan på hela veckan av vissa anledningar och jag har nu pratat med mina föräldrar om jag ska byta skola eller hoppa av gymnasiet. Ja jag vet, det är dumt nu när jag klarat halva gymnasiet. Men är det värt de om jag mår så här dåligt av det? Snart är det i alla fall lov och då ska jag åka iväg på min välförtjänta resa till Vietnam.

Ska till skolan imorn i alla fall, vi får se hur det blir då. Men jag har tappat skollusten helt!

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

det är ju bara att hålla ut?

du kommer FETångra dig om du hoppar av det kan jag garantera dig...

2008-11-27 @ 22:41:50
Postat av: Nathalie

Gumman, vi får kämpa tillsammans <3 jag håller på att gå in i väggen så att det bara skriker om det men det är inte värt att slänga iväg 1,5år.. tro mig <3<3

Postat av: patricia

Håller med gumman. Då kommer ångra dig om dy gör de.! tro mig du vill inte gå om och behöva plugga om 3 år till.!

Eller om du hoppar av blir livet svårt!

<3<3 saknar dig

2008-12-02 @ 13:40:42
Länk till din blogg: http://patsieabbate.blogg.se/
Postat av: Ann

Det är inte bara att hålla ut!

2008-12-02 @ 18:05:09
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo för att i slutändan kommer du ångra dig om du hoppar av..

2008-12-03 @ 08:57:59
Postat av: Ann

vem är du?

2008-12-03 @ 19:10:14
Länk till din blogg: http://annolicious.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack