Dagen efter

Min födelsedag är aldrig rolig, tycker det är en av de jobbigaste dagarna på hela året. Men i alla fall, efter skolan mötte jag Adam och vi åkte hem till mig. Åt hämtmat och hade det jätte mysigt! Vi somnade sjukt tidigt och vaknade ännu tidigare, tjugo i fem vaknade vi och ingen av oss kunde somna om. Så vi gick ut och tog en cigg och satte på en film och låg och tittade på den tills strax innan åtta.

Skolan har fixat tårta till mig idag (en dag försenat) så det blir tårta till lunch, mums! Sen efter skolan ska jag träffa Rojas och åka och fika med henne och prata om allt som hänt den senaste tiden.

Men nu ska jag försöka banka lite vett i vår lärare som gör, jag gud vet vad.
Puss&Kram /Ann
Såg precis världens mest underhållande film som N och A gjort på multimedian, haha! Ska se om jag kan lägga upp den senare ;)

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack