Galet

Det var en spännande natt i fredags, haha! Vi började föra hos mig som sagt och sedan drog vi tjejer vidare till festen. Efter en liten seg start drog festen igång och det var kul som sjutton! Slutade med att alla stod och dansade och hade sjukt roligt. Dessvärre så kom snuten som vanligt och förstörde allt, men då åkte vi vidare till en av Maddes kompisar och fortsatte kvällen där. Adam lyckades skrämma skiten ur mig - tänker inte berätta hur av personliga skäl men ja, rädd blev jag.

Nu vaknade jag precis och är sjukt sliten, Adam har nyss åkt hem och det som gäller för mig är väl, duscha, äta och sova så jag kommer upp till skolan imorn.

Hoppas ni haft en rolig helg!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack