Konsten att orka med sin födelsedag

Imorgon fyller jag år, men jag känner mig inte alls glad över det. Har somnat i tårar de senaste två nätterna och känner mig helt uppriven och förstörd. Min födelsedagsfest verkar inte bli av då jag är antagligen är i Göteborg då huset är  tomt. Men tror jag ska ha en mindre fest i helgen för mina närmsta vänner, men det är så svårt att "sortera" sina vänner. Jag hatar det. Kanske bara blir jag, ensam i lugn och ro.

Planen var att äta middag med mina föräldrar imorn, men det har jag verkligen ingen lust med. Jag vill bara gå hem och lägga mig. Gömma mig ett tag och bara hoppas att allt blir bra. Men jag vet bättre, jag måste jobba för att det ska bli det. Och jag har redan en liten plan över hur jag ska lösa detta. Wish me luck!

Pussar / Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Jess

Klassisk manikyr- fixa nagelbanden, fila form/längd,polera och lacka. Spa manikyr- Nagelbad, Fixa nagelbanden, Fila form och längd, Hand peeling,polera, Hand massage med handkräm och lacka.

Postat av: Maddeluu

Älskling, jag finns här för dig..

Och du vet att du får komma till mig, när och hur du vill!

2008-11-05 @ 14:34:30
Länk till din blogg: http://invaliid.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack