Min födelsedag

Väcktes i morse av min familj och fick en tårta, lite presenter - ja det vanliga helt enkelt. Sen bar det iväg till skolan, vi fick information om hur man ska kunna plugga utomlands efter gymnasiet. Jag vet inte ritkigt om jag vill göra det, är inte typen som tycker om att gå i skolan. Men utomlands vill jag gärna åka så vi får se hur det blir. Vi har spikat datum för min och Annas födelsedagsfest så det blir att planera nu och sen köpa in massa grejer. Blir trött av att tänka på det, haha! Men det är ändå roligt att planera sånna här grejer. Allt för att resultatet ska bli så bra som möjligt!

Om en timme kommer Adam hit (till skolan), sen bär det väl hem till mig. Mina pappa ska köpa hem mat så de blir god middag i alla fall. Senare ikväll kanske det blir bio, vi får se. Ska bara hitta en film jag vill se, haha!

Men men, nu är det lektion, och jag ska bli duktig i skolan så vi hörs senare!
Puss /Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: patricia

Grattis älskling:D



Miss u<3

Postat av: Nathalie

Grattis sötnosen <3 nu blir du ju nästan stor ju! ;) saknar er i skolan, <3

2008-11-06 @ 15:26:15
Länk till din blogg: http://rosarum.blogg.se/
Postat av: Jossan

grattis :)

2008-11-06 @ 20:08:04
Länk till din blogg: http://monamourr.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack