November

Ännu en sömnlös natt som bidrar till en tidig morgon. Har mest tittat på film i natt och funderat lite kring mitt födelsedags-firande. Men vi har bestämt tema och plats, sen är de väl bara kvar att köpa alla dekorationer plus att se vilka som ska komma och inte komma. Det är alltid jobbigast, men men - de löser vi nog! Vi ska ta det över en brunch idag då jag missar förmiddagen (då jag är på sjukhuset) och sen börjar jag inte förns kvart över 2. Har då lektion i samhällskunskap och sen mentorstid då jag ska prata med Jill, det ska bli skönt. Det är faktriskt otroligt skönt att kunna prata av sig med någon som är något mittemellan psykolog/stöd person och en vän. Jag vet inte hur jag ska förklara det, men en sten lättar alltid från magen varje gång jag går ut ur hennes rum när vi pratat.

Sen på torsdag fyller jag år, ska äta middag ute då. Frågan är om jag ska göra det med familj eller vänner. Vi får se vi får se, men nu ska pappa köra mig till sjukhuset. Usch, hatar sjukhus!

Puss /Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack