Snö!

Det var ett tag sen jag skrev, har inte haft så mycket att berätta direkt. Men idag när jag gick ut så låg det någon centimeter snö på marken(!). Gissa om jag blev lycklig. Jag älskar snön och julen. På lördag så är det en tidig julfest. Pga. vissa omständigheter har jag inte hunnit göra i ordning någonting så nu de sista två dagarna lär det bli tufft att hinna med allt. Ska fixa en konstym och så ska jag träffa Anna så vi kan planera de sista och åka och köpa allt. Men måste också säga att det är sjukt roligt att planera saker för en gångs skull. Nu ska jag titta på det nyaste GG-avsnittet. I love it!



Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack