Äntligen hemma

Kom precis hem från skolan, eller ja.. har varit hemma ett tag. Adam är på väg hit så det blir mysigt värre! Har inte mått så bra men hasar mig till skolan ändå, måste faktiskt tänka på närvaron. N ska ha halloween fest under höstlovet så alla har varit hysteriska, haha. Diskussioner om utklädnad har väl varit mest intressant och framför allt störst. Har en känsla av att det kommer bli någon "slagt pim- and-hoe-fest" istället  - men den som lever får se. Jag tror det kommer bli super kul i alla fall! Men ska få i mig något att äta, lunchen sög så har inte ätit på hela dagen..

Puss på er!

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Nathalie

Det kommer blii sååå kul! :D<3


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack