In och ut

Godmorgon, eller ja för mig är det godnatt. Haha, höll mig vaken hela natten för att inte försova mig till fikat med Madde, Natta och Patricia. Det var lite mysigt sådär, satt på Sandys och pratade om halloween festen på fredag. Efter ett tag ringde min mamma mig och sa att jag skulle komma till Jensen vid centralen för att luncha med henne och min lillasyster. Var inte alls sugen men gick dit ändå. På vägen hem blev det lite shopping. En ny kofta, ett par läderhandskar, en stor lurvig halsduk och så lite små plock till min "bra-att-ha-påse". Det är en bra uppfinning, det är en liten tygpåse som jag har bl.a. sminkborttagning, hårspray, skavsårsplåster och handkräm.

Nu ska jag bara byta om en snabbis och bättre på sminket, sen blir det middag i stan med Anna. Vart vi äter vet vi inte, men Lucas följer med oss på bio sen - mysigt värre!

Nej nu måste jag skynda mig lite, ha det bra sötnosar!

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Jess

ingen fara... :) hoppas du får en rolig halloween :)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack