(ingen rubrik)

Har inte skrivit på ett tag, har bara inte orkat helt enkelt. Den här helden har varit en väldigt hälsosam helg för min del. Drev runt i stan på fredagen och igår så var vi hos Anna och tog det lugnt. Det var väldigt skönt måste jag säga, Adam sov hos mig hela helgen så igår på dagen och idag har vi bara legat och myst. Det är så skönt att äntligen kunna slappna av och återgå till det "normala". Mitt liv har som sagt varit upp och ner på sista tiden. Men det känns som om det kommer att bli bra nu.


Blev taggad på facebook av en gammal lärare. Bilden är 2½år ungefär och är från annorlunda dagen. Tänka sig så lättroade man var då..
(Bilden är ej klickbar)


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: mickan

hahah den dagen kommer man ihåg:P

fast jag har inga bilder från den:p

Postat av: Alina

Hejhej! Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-03 @ 19:06:47
Länk till din blogg: http://emmiealina.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack