Kläder

Yes, än en gång ska jag  rensa ur min garderob för att få plats med hösten och vinterns mysiga stickade koftor m.m. Så ska koppla in högtalarna och sätta på Daddy Yankee så blir det lite roligare. Sen ska jag krypa ner i sängen, skola imorn.

Sov sött gullungar! Puss / Ann

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Mikaela

sv: Ja verkligen, det vore kul :)

Postat av: Laban

Skön musik du verkar lyssnar på! =) Kolla gärna in min blogg med inspiration till ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton! Hoppas du inte blir besviken och lämna gärna en kommentar ifall du gillar något! Peace & ♥ -uwantit.blogg.se-

2009-04-01 @ 15:50:01
Länk till din blogg: http://uwantit.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack