Nytt

Nu ska jag börja blogga på ett helt annat sätt. Jag kommer också byta ut designen inom kort.

Varför jag gör detta "byte" är för att jag har märkt att det finns så många som tror att de vet vem jag är, som tror att de känner mig när verkligheten är något helt annat. Det finns få människor som känner mig väl, och de vet om det. Sen finns det så många som kallar sig "en av mina närmsta" när de i själva verket bara umgås ofta med mig eller har hört massa rykten om mig som sägs stämma. Att veta mycket om någon betyder inte att man känner den. För att känna mig måste man också förstå mig, annars är det inte en sann vän för mig. Därför ska jag börja skriva om vem jag egentligen är, vad jag egentligen gör och framför allt - vad jag verkligen känner.


PS. Jag säger inte att jag varit falsk tidigare, utan att jag slätat över och rensat ur de jag inte velat skriva om. Men det är just sånna saker jag egentligen borde berätta.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

jag tycker att det du beskriver är just falskhet.

2008-10-22 @ 10:33:21

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack