Slitet

Hej allihopa! I fredags kom jag i tid(!) för en gångs skull. Och då visar det sig att vi inte har några lektioner på morgonen utan endast EN sam-lektion fyra timmar senare. Motvilligt går jag upp till skolan och träffar Nathalie i korridoren. Vi pratade med Jill som tyckte synd om oss så vi fick vara med på mediaklassens sam-lektion i stället. Vi diskuterade de amerikanska valet, tror hon tyckte vi uttryckte oss lite för mycket om vissa samhällsfrågor. Men så mycket bättre än alla andra som satt och argumenterade för Obama. Guud vad vi störde oss på dem, jag Natts och Hansson. Ville bara ställa mig upp och skrika, men sånt försöker jag sluta med så vi satt och skrattade åt de istället. Vi fick sluta vid elva i alla fall så det var najs.

På kvällen förade vi hemma hos Nathalie, det var väldigt kul faktiskt. Det blev lite dans och lite... ja - haha! Sen drog vi vidare ut på krogen där vi träffade bl.a. Adam och Fia. Det blev en sjukt kul kväll i alla fall. En krogros fick jag också, tack så mycket!

Lördagen är den stora dagen efter dagen så det blev till att sova hela dagen och mysa med Adam.. Annars har det inte hänt speciellt mycket. Vi ska påbörja skolans Pride-vecka imorgon vilket ska bli mycket intressant! Speciellt med tanke på alla fördommar som finns på våran skola.

Världens fulaste bild från korgen i fredags..

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Nathalie

haha galet sjuk kväll, men det var sjukt kul <3 :D


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack