@ Sollentuna

Yes, här har jag varit från i fredags. Eller lördags morgon kanske man ska säga. I fredags var nämligen jag och Adam hemma hos Ida och festade. Det var sjukt mysigt, tycker verkligen om den där tjejen! Well, efter många om och men så hamnade vi i Sollentuna i stället för på Ekerö(!) där vi var från början. Så vi kom hem runt halv nio på morgonen och gick då och la oss direkt. Sen blev dygnet helt fucked up! Vi vaknade vid klockan åtta på kvällen, och dagen där efter klockan nio. Suck.. Men idag väckte adam mig vid klockan fem med en stor puss - härligt uppvaknande måste jag säga :)

Men men, nu ska jag göra mig i ordning för att sätta mig på bussen hem. Ska köpa donken på vägen, sjukt sugen! Well, inget festande för min del idag om man säger så. SKka försöka gå och lägga mig innan klockan ett. Vi får se hur det går!

Puss  gullungar!

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Jess

hej. Erbjudandet gäller okt 08 :) vill du ha tid så får du snabba dig ;) tack :)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack