Stress

Godmorgon. Ja den är faktiskt god bortsett från att det är så äckligt kallt ute, klarar inte av kylan - jag är inte gjort för Sveriges klimat. Haha, men det håller. Vaknade lite för sent så jag missade bussen, men nu är jag i alla fall i skolan. På tunnelbanan imorse så fick jag en ros av någon kille. Den var rosa, sött. Är en sucker för rosor för er som inte visste det.
Vet inte vad det är för fel på mina beställningar, mina klänningar har inte kommit än och jag är sjukt ledsen. Planerade att ha den rosa på lördag då en vän fyller år, men det verkar inte gå ihop. Tyvärr...

Men ni får ha det så bra och jobba på med vad ni nu satsar på!


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Julia

Sv: åå lyckost =) den är jättefin! =) nej, det är svårt att hitt någorlund billig jckor:( om man inte köper beggnat då;)=) ska kolla runt lite på cubus och lite sånt, säger till om jag hittr nåt:D!


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack