Äventyr @ Debaser

Sitter i en av skolans datasalar och gör ingenting. Är inne lite på facebook och tittar på bilder. Vår lärare har inte direkt planerat lektionerna så det blir mest ploj. Men efter den här lektionen ska vi på en Friends teater och i eftermiddag ska vi på en Äventyrsmässa på Debaser vid Medis. Det ska faktiskt bli roligt bortsett från att vi slutar vid halv sex, vem har skola så länge?! Det är bara sjukt.

Inför veckan har jag inte så mycket planer..
Onsdag - Ska fixa mitt hår och göra i ordning i mitt rum
Torsdag - Då ska jag till Zinken och fixa mina naglar
Fredag - Maria fyller 17 så får väl gratta henne
Lördag -På lördag är jag Adams, absolut inte mig emot
Söndag - Vila


Bjuder på en gruppbild från Laserforce..


..och en bild på Rojas och Borat kopian + en random kille

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Patricia

När kan man få se hur Adam ser ut då?:)

2008-09-23 @ 15:55:58
Postat av: Ann

patricia: det kommer det kommer ;)


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack