Efter helg kommer vardag

En mycket speciell helg.
Torsdag: Ja, man kan säga att min helg redan började på torsdagen då jag bråkade sjukt mycket med mina föräldrar och tillslut ledsnade och drog hem till pojkvännen mitt i natten. Kom väl fram vid halv tre eller något liknande efter att ha tagit tunnelbana, pendeltåg och taxi. Han stod i dörren och välkomnade mig, vi tittade på film och myste hela natten

Fredag: Efter en så dramatisk natt orkade jag inte gå till skolan utan stannade i sängen tills klockan blev halv sex. Då jag gjorde mig i ordning för att åka till Pizza Hut där vi skulle fira Rojas som fyllde år. Intressanta diskussioner kring bordet och väldigt mycket cola. Efter middagen drog vi runt lite innan vi bestämde oss för att spela Laserforce(?). Det var riktigt läskigt, snubblade runt där i allt mörker. Usch nej, det var hemskt - men riktigt roligt. Sen vart det donken där vi träffade en mycket lustig man. Han hade en Borat dräkt, ni vet - den gröna stringdräkten som går upp över axlarna. Ja så gick han runt, kan säga att man tappade matlusten - visade kuken gjorde han också. Tur som fan att jag inte åt något säger jag bara. Efter ett tag kände jag mig rätt seg och kontaktade Adam och så åkte vi hem till honom.

Lördag: Efter en seg morgon/dag åkte jag hem till mig. Duschade lite snabbt innan jag åkte hem till Alex där vi satt och krökade. Det var rätt segt men det fungerade. Åkte senare in till stan och träffade Adam, vi sov hemma hos honom (suprise).

Söndag: Idag har jag bara sovit, nej faktiskt inte. Var och åt middag med Anna, det blev pizza. Vi har också bestämt tema för vår födelsedagsfest. Det blir bal-tema, vill så gärna ha på mig min balklänning. Men trots att jag har den vill jag köpa en ny, får se hur det blir. Men nu ska jag äta en kaka och titta på en film.


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Jess

hehe trevligt att du gillar den =) Jag tar 650 för förlängning med fransk sen tillkommer kostnad för extra "dekorering" Det tar både mer tid och det behövs mer marerial så 750 för förlängning med fransk i 2 färger. Hör gärna av dig om du vill veta mer eller till och med boka en tid ;) mvh jessica


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack