Färg, magi och plugg

Färgade både mitt och min syrras hår idag. Båda ville ha mörkare, jag färgade tillbaka till mitt jätte bruna hår, ungefär som den är i vanliga fall. Min syrra valde några nyanser ljusare och de vart softistikerat och hon blev väldigt nöjd. Sen så satt jag hela kvällen med henne och pratade skit, tittade lite på hennes spel som hon köpte. Gick ut på att man skulle lägga besvärjelser över andra osv. Jag gjorde en människa smällfet, det va lite roligt xD

Nu ligger jag i min säng och har Adam i ena handen (telefon) och instuderingsupg. i den andra. Känns som om jag kan allt inför provet vi ska ha imorn, jag hoppas att mina känslor stämmer. Nu för tiden verkar alla känslor gå åt rätt håll. Känns som om jag tagit tag i mitt liv nu och det känns riktigt bra!

Tyck till om min blogg och detta inlägg

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack