Krokodiltårar

Mina naglar är korta, jätte korta. Tre styckna gick av och då ser det ju bara så fel ut att ha kvar de andra långa. Så jag klippte av allihopa. Vilket var ett misstag, ångrar mig - kunde ju haft lösnaglar! Men nu ska jag fixa mig ett par innan veckan är slut hoppas jag.

Annars har inte så mycket hänt idag, missade första lektionen pg.a försenat tåg (ja, det är sant) sen hela eftermiddagen. Jag och Madde fastnade i stan.. Jag måste verkligen skärpa mig känner jag, det går bara utför.
Nu ska jag ut och gå (läs; till köket).

Why not?
 

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Jess

Jag är utbildad i alla material (Gele,Akryl, glasfiber och silke)Jag har valt att jobba med gele just föratt det blir så naturligt resultat och det är skonsammast för nageln och för mig som slipper sitta i stinkade farliga kemikalier hehe



När vill du komma på fredag då? Jag har tid antingen på morgonen kl 9.30, 12.30, 13.00 eller kl 19 men jag serhellre att du kommer på lördagen om du bara kan den sena tiden.. Lördagen har jag kl 10.30 och 13.00 någon utav dom tiderna som passar dig?? mvh Jessica

Postat av: Jess

vad sägs om 16 på torsdag? Du kan gärna skicka ditt mobil nr så jag kan boka in dig rätt. Om inte den tiden funkar kan jag ringa så hittar vi en tid tillsammans :)mvh jessica

2008-09-22 @ 20:45:15
Länk till din blogg: http://princessjess.blogg.se/nailfashion/?tmp=09172123

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack