Ordning och reda pengar på freda'

Igårnatt låg jag och pratade med Adam, hade inte så mycket att säga till varandra men de kändes som om vi är lite lite närmare varandra än vad vi egentligen var. Så idag kom jag försent, missade hela förmiddagen. Jag som hade tänk att bli bra i skolan men det sket sig - suck.  Hade också storstädning i mitt rum igår så nu kan man se mitt golv ;)  Har hittat massa enkronor som låg bland allt på golvet. Eftersom jag tyckte att jag var så duktig så beställde jag hem två klänningar i satin, samma modell fast i olika färger. Men nu ska vi ha lektion snart, skriver senare. Have fun!


 

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Jess

hej svejs. vlle bara höra hur du trivs med naglarna? Jag länkade till dig under kunder ifall fålk vill fråga något. Hoppas det är ok? kram


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack