I'm back

Nu ska jag börja ta tag i bloggen igen. Nu är det slut på allt festande, nästan i alla fall. På helgerna måste man ju få vara ute, och ibland på vardagarna. Hur som helst, skolan börjar bli bättre tack vare min mentor som peppar mig till tusen. Blir glad över att hon är så engagerad i sina elever. Men nog om skolan! Jag har (för att göra det klart för alla) skaffat pojkvän - Adam. Jag har hittat tillbaka till min familj vilket känns väldigt skönt.

Nu ska jag äta skagen baguetter som min mamma gjort, mums!


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Louise

Heej!

Allt bra med dig?



Ha en bra kväll!

Postat av: Jossan

härligt gumman att allt är bra! :) Jag längtar också tills onsdag, ska bli mys :)

2008-09-15 @ 21:45:27
Länk till din blogg: http://monamourr.blogg.se/

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack