Blå Lagunen

Efter en heldag vid Blå Lagunen med Sofe&Anna är jag helt slut, att simma runt i halvtransparent turkost vatten är jobbigare än det verkar. Det var hemskt vackert iallafall - tyvärr hade jag ingen kamera med mig så jag kunde fota det hela.

Senare på eftermiddagen utmanada Sofie Anna om vem som kunde köra in flest vindruvor i munnen .

image136


Sofie vann med 37 vindruvor (över Anna som hade 34) men Anna vägrade inse de faktum att hon förlorade, och hävdar att hon skulle kunna få in fler bara de att hon inte ville slösa på vindruvorna.. Där ser man .

Nu ska jag skruva ihop ännu en byrå, happy !

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: surbanan

TA BORT NU!!!! :O AAH! annar sätter jag in en ful på dej!!:O

2007-08-02 @ 00:22:22
Postat av: A

men neej, HELA inlägget går ju ut på dendär bilden xD dessutom har du redan en ful bild på mig på pa..


Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack