Dagens shopping

På  shopping rundan i stan hittade vi både ett och annat ..  De jag dock fortfarande letar desperat efter är en bra mascara, har blivit  lite less på min Dior Show mascara. Frågan är bara,  vilken ska man lägga tassarna på ?
Jag fyndade även en jacka och ett linne från Cheap Monday, när jag granskade jackan såg jag att det stod "över min döda kropp" på knapparna .. sött .
Självklart följde några ansiktsmaskar med hem.. så där har ni kvällens plan .

Tyvärr hittar jag inte min kamera sladd, så jag kan inte lägga upp några bilder på mina ögonstenar.

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

det gör det ju på alla cheap mondays kläder, efter eller?

2007-08-26 @ 20:30:58
Postat av: A

svar till den anonyma
nej, jag såg det bara inte innan jag köpte jackan ..

Postat av: Johanna

det gör det inte alls? jag har en jacka och det står fuck heller "över min döda kropp" så där har du fel "anonym"!

2007-09-01 @ 17:48:02

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack