DRESSCODE GREEN

Första dagen i skolan är avklarad , vi gick bara i en timme idag (och då gick hon - vår mentor - igenom massa information och sen blev vi fotograferade) .
Så jag hann inte få någon uppfattning om hur folket var, men jag åkte hem med en tjej från min klass och hon verkade najs .

Jag fick panik på morgonen när jag köpte min latte på Waynes, jag hade 8 min. på mig och trodde de skulle räcka . Men eftersom de tog över 5 minuter för fröken X att fixa en så blev jag jätte stressad eftersom jag inte hade någon aning om vart busshållsplatsen låg. Jag hittade den iallafall, men på vägen spillde jag kaffe på min fot - de gjorde ont.

Imorgon ska vi ha idrottsdag(!) och 1orna har tydligen dresscode, vår är färgen grön! Jag sprang runt i en timme för att hitta en grön tröja inne i stan idag men hittade bara turkosa osv.   Men jag hittade som tur var en hemma..
En svart-grå tröjklänning fick i alla fall följa med hem , kanske inte världens snyggaste - men den var faktiskt på rea.

image182


image183

Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: ella

vilken skola har du börjat i ? ;)

2007-08-20 @ 20:39:24
Postat av: A

Atletica, hur så?

Postat av: ella

bara undrade :)

2007-08-22 @ 21:23:55

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack