MP3 KUL

Calle sa åt mig att göra den här, så jag var tvungen .. Trots att jag reset:at min mp3 , but here it is !

1. Ställ in musikspelaren på shuffle - blanda
2. Tryck framåt efter varje fråga
3. Använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv (även om den inte verkar logisk)


1. Hur mår du idag?

The way I am

2. Hur kommer dagen (idag) vara/ha varit?

Summer love

3. Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Vart tog den söta lilla flickan vägen

4. Vad är det sista du kommer att tänka innan du somnar idag?

I hope you die

5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om dem fick välja åt dig?

Juicy Girl

6. Hur är det med kärleken?

Happy together

7. Vilken låt passar mest in på den du håller kär?

Dr. Feelgood

8. Hur mår dina vänner?

Stronger

9. Tycker dina vänner om dig?

Circle circle dot dot

10. Hur ser folk dig som?

Crazy bitch

11. Spanar folk in dig?

Sexy Back

12. Är du bra i sängen?

Jag älskar dig

13. Har någon sexfantasier om dig?

Love is wicked

14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige?

Can't Catch Tomorrow

15. Hur kommer du dö?

Harder, better, faster, stronger

16. Vad skulle du heta om du var född i framtiden?

Destination Unknown

17. Vilken är din oturs låt?

A lack of color

18. Vilken är din tur låt?

Tears don't fall

19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?

Perfect

20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?

The poison

21. Hur är det med ditt liv?

Thnks fr th mmrs

22. Hur kunde det ha varit i ditt liv om du hade valt andra vägar?

Like this


23. Vad ska ditt första barn heta?

Sound

24. Hur kommer ditt liv bli?

Highway to hell

25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?

The bad touch

26. Hur kommer sommaren bli?

The perfect remix

27. Finns det någon om är hemligt kär i dig?

Welcome to my life

28. Kysser du bra?

Are U ready

29. Mår din kropp bra?

Back in Black

30. Får du tillräckligt med sex?

I was made for loving you


Tyck till om min blogg och detta inlägg
Postat av: Anonym

ofta att alla passade så där bra

2007-08-31 @ 21:55:07
Postat av: Anonym

ofta att alla passade så där bra

2007-08-31 @ 21:55:16
Postat av: A

well, du kan ju ta min mp3 med 40 låtar och prova själv

Postat av: .

vem vet av en fjortis som du? ;)

2007-09-02 @ 11:57:09

Skriv din oanonyma kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig..

Din e-postadress (visas ej):


Länk till en annan blogg:


Skriv din kommentar här:

Tack